چگونه به منظور بهبود کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به منظور بهبود کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیهچگونه به منظور بهبود کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

این نگرانی بزرگ که به افزایش عملکرد کلیه در بیماران با نارسایی کلیوی. نارسایی کلیه قابل درمان نیست و مرحله نهایی نارسایی کلیه در پایان توسعه. اگر به طور موثر کنترل شده نیست، که در این صورت دیالیز است که همیشه لازم برای نجات یک زندگی. یک راه موثر برای بهبود عملکرد کلیه وجود دارد؟

در اینجا ما به شما معرفی درمان، طب چینی، آن را بر روی ترمیم عملکرد کلیوی، تمرکز دارد. طب چینی می تواند گردش خون ترویج، گشاد شدن عروق خونی، جلوگیری از التهاب، بهبود ایمنی و تعمیر آسیب کلیه و بدتر فیبروز. به این ترتیب، کلیه ها ممکن است فرصت خوبی است برای خود احیا است. در نتیجه، نارسایی کلیه می تواند کنترل شود تا به عنوان جلوگیری از زوال. دیالیز به طور موثر با درمان طب چینی اجتناب شود.

در مقایسه با طب غربی، طب چینی رفتار نارسایی کلیه از ریشه به درمان کلیه است. اما طب غربی بر روی علائم، که دارای چند اثر در بهبود عملکرد کلیه، تمرکز دارد.

بنابراین، طب چینی یک گزینه خوب برای بیماران برای بهبود عملکرد کلیه است. طب چینی نه تنها درمان است، اما آن را از شامل:

- دایره درمان

- یک درمان فشرده سازی گرم

- پا حمام درمانی

- حمام درمانی

- درمان انما

- دهان و دندان پزشکی درمانی چینی

- فتیلهگذاری درمان

از این درمان منظم، مواد زائد و سموم در بدن می تواند برداشته شود، که باعث می شود وضعیت کلیه نیز بهبود یافته است. علاوه بر این، صدمه به کلیه ها را می توان تعمیر و عملکرد کلیه ممکن است زنده کند. در این مورد، نارسایی کلیه می شود به طور موثر درمان، که باعث می شود بیماران به زندگی طولانی تر و شادتر. بیماران با نارسایی کلیوی باید سعی کنید درمان طب چینی. هر گونه سوال و یا کسب اطلاعات بیشتر، شما می توانید ترک یک پیام، ارسال ایمیل با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید در هر زمان به asya.yue@mail.ru . پاسخ بسیار به زودی دریافت می شود.





:: برچسب‌ها: بهبود کلیه,مبتلا به نارسایی کلیه,بهبود عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: